niedziela, 5 stycznia 2014

Liebster Award

Zostałam dziś podwójnie nominowana do Liebster Award. Szczerze mówiąc, nie do końca wiedziałam o co chodzi, więc postanowiłam wygooglować. Zasady są takie:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Myślę, że jest to fajny sposób na rozgłaszanie mniej znanych blogów :)




I. Nominacja i pytania od 

1. Co Cię podkusiło do pisania opowiadań?
Tak w sumie to nie piszę opowiadań, choć kiedyś pisałam. Ja tylko tłumaczę, a robię to z chęci poprawy swojego języka oraz chcę, żeby więcej osób miało dostęp do niektórych świetnych opowiadań, nie będących po polsku :) Może kiedyś napiszę jakieś opowiadanie, ale nie wiem jakby mi wyszło.

2. Należysz do jakiegoś fandomu? Jak tak, to do jakiego?
Directioners, całym swoim sercem. Lubię też innych wykonawców, ale nie można powiedzieć żebym należała do ich fandomów.

3. Ulubiona książka?
Oh, jest ich tak wiele... Wszystkie części "Szeptem" B.F., "Harry Potter" J.K.R., "Niebo jest wszędzie" J.N.,  "Igrzyska Śmierci" S.C., "Dom Nocy" P.C.C i K.C.

4. Ulubiony film?
"Harry Potter" oczywiście hahaha. "Milczenie Owiec", "Eating Out", "Les Miserables", "Igrzyska Śmierci".

5. Ulubione opowiadanie?
Nie mam ulubionego. Zależy na jakie natrafię, albo po prostu w większości akcja po jakimś czasie staje się nudna. To co tłumaczę jest fajne (:

6. Hobby?
Jestem strasznie nudna. Czytanie, oglądanie filmów, jazda na nartach i snowboardzie, nic szczególnego.

7. Ulubiony kolor?
Niebieski, szary i (uwaga) różowy.

8. Ile masz lat?
15.

9. Ulubiony związek zespołu One Direction?
Larry Stylinson, Lanielle.
A z bromance to Narry, Ziall, Niam.

10. Jakie masz motto życiowe?
"People are people, we live for our own. Live how you think, not by what you've been told."

11. Ulubiona piosenka?
Może być kilka? 



II. Nominacja i pytania od 

1. Jesteś Directioner? Jak tak, to jak długo?
Tak, ponad dwa lata.

2. Twój idol?
Jak wyżej, One Direction. Ale ogólnie lubię też Helenę Bonham Carter, Jennifer Lawrence, Johnny'ego Deppa (aktorzy) i Barbarę Palvin (modelka).

3. Ulubiony napój?
Herbata, najlepiej biała smakowa.

4. Twoje zainteresowania?
Mówiłam już, jestem nudna. Ogólnie chyba muzyka, świat i różne ciekawostki z nim związane.

5. Ulubiony owoc?
Granat.

6. Ulubiona piosenka?
Idź do: Pytanie 11. poprzedniej nominacji.

7. Ulubiona blogerka?

8. Ile blogów prowadzisz?
Tumblr się liczy? Jak nie to ten jeden, jak tak to trzy.

9. Dlaczego założyłaś bloga?
Idź do: Pytanie 1. poprzedniej nominacji.

10. Co najbardziej się dla Ciebie liczy w opowiadaniach?
O, tutaj się mogę wypowiedzieć. Koniecznie fabuła - jeśli coś jest po prostu bez sensu, przerysowane albo czytałam o tym milion razy to od razu zamykam kartę. Nienawidzę błędów, więc to też jest dość ważne. Nie powinno być samych dialogów, bo to strasznie wkurzające - wszyscy są tacy sami i nie wiadomo kto co czuje. Najgorsze jest jednak, gdy akcja toczy się zbyt szybko lub zbyt wolno. No proszę Was! - na następny tydzień od poznania główna para się pieprzy. Nie przepadam też, gdy jest mnóstwo wątków, albo tylko jeden - główny. W wielu opowiadaniach dziewczyny nigdy nie mają okresu, ani własnych potrzeb. Nie jest to jakimś błędem, ale czasami irytuje mnie jeśli główna postać jest uosobieniem ideału. Byłoby tego jeszcze więcej, ale jeśli zacznę się rozdrabniać to będę hipokrytką, haha.

11. Lubisz muzykę?
A kto nie lubi? :)



III. Nominacja i pytania od
strong-1d.blogspot.com
(było 15 pytań, ale się pokrywały z tymi na które już odpowiedziałam, więc je pominęłam)

1. Ulubieniec z zespołu? [zgaduję, że One Direction]
Kocham wszystkich, ale chyba jednak tak troszkę bardziej Nialla. Zawsze tak było - wtedy jak miał krzywe ząbki, jak go hejtowali, nie pozwalali śpiewać...

2. Co myślisz o The Wanted?
Nie mam nic do nich, ale nie podobają mi się ich piosenki.

3. Co Cię najbardziej denerwuje?
Jak ktoś mnie ignoruje. Niech się już wydrze, nie przeszkadza mi to, tylko niech chociaż na mnie spojrzy.

4. Co/Kogo podziwiasz?
Moją mamę, że musiała mnie wychować i zawsze ma na uwadze moje dobro :)

5. Jaki masz rozmiar buta?
39/40

6. Co chciałabyś robić w przyszłości?
NNajlepiej coś za co zarabia się gruby hajs i nie trzeba się wysilać. A tak na serio, nie mam zielonego pojęcia.



IV. Nominacja i pytania od
zuandwikki.blogspot.com

1. Lubisz kokosy?
No pewnie! :)

2. Za czym najbardziej tęsknisz?
Trochę głupie, ale za Twitterem z 2010/11.

3. Ulubiona potrawa?
Włoska i polska kuchnia. Makarony i pierogi rządzą! Nie przepadam za mięsem.

4. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Żeby moi idole dali koncert w Polsce. I skok ze spadochronem :)

5. Czy wierzysz w życie pozaziemskie?
Może i po śmierci jest nicość, może czyściec, może niebo - nie wiem. W każdym razie coś na pewno jest, więc tak, wierzę.

6. Jaki jest Twój stosunek wobec homoseksualistów?
Normalni ludzie, chociaż nie lubię jak tak robią wszystko "na pokaz" - 'o, jestem gejem, mogę się lizać w parku'.

7. Lubisz banany?
Nie pogardzę.

8. Najśmieszniejsze zdarzenie w szkole?
O kurde, pełno takich. Może po prostu ogólnie to, że z impetem wpadam na ludzi, bo nie patrzę przed siebie :)

9. Korzystasz z Twittera?
No jasne!

10. Wolisz małpy czy koguty?
Małpy, bo są prawie jak ludzie, a z kogutem się nie porozumiesz zbytnio. No i ma pióra.



V. Nominacja i pytania od
trueloveitwhatineed.blogspot.com

1. Kolor oczu?
Niebieski.

2. Marzenie?
Skok ze spadochronem i koncert One Directon w Polsce.

3. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś?
W sumie ciągle robię jakieś głupie/odważne rzeczy. Zależy jak kto co postrzega :) Nie było nic pamiętnego.

4. Twoja największa wada?
Tak ich wiele, że nie wiem co wybrać haha. Chyba szczerość, choć może to być również zaleta. Po prostu mówię co myślę.

5. W jakim województwie mieszkasz?
Śląskim (węgiel!)

6. Wymarzony zawód?
Taki, w którym nie nudziłabym się i mogłabym dużo podróżować. Odpowiedzialny.

7. Koncert, na który najbardziej czekasz?
One Direction, wiadomo. Chciałabym w tym roku jechać na OWF ale nie jestem przy kasie niestety.

8. Co byś zrobiła gdybyś zobaczyła swojego ulubionego artystę?
Na początku by mnie pewnie zamurowało, potem udawałabym że wszystko jest okej i podeszłabym do niego na spontana. Zdjęcie, może autograf, krótka rozmowa, zaproszenie do Polski. Po wszystkim bym się poryczała i wrzeszczała, coś w ten deseń.



VI. Nominacja i pytania od
knotty-feelings.blogspot.com

1. Gdybyś mogła być jakąś sławną osobą przez jeden dzień, kogo byś wybrała i dlaczego?
Nie będzie zaskoczeniem, że powiem, iż członkiem One Direction. No bo po co być kimś sławnym tak mniej, skoro nie doświadczyłoby się potęgi sławy? Chciałabym przebywać z chłopcami, sprawiać radość Directioners z całego świata, zobaczyć jak to jest.

2. Jaka jest twoja pierwsza myśl gdy zadzwoni twój budzik?
"Szybko, muszę zapamiętać co mi się śniło!"

3. Wyobraź sobie, że jesteś animowaną postacią, jakiego filmu bohaterem jesteś?
Atomówką.

4. Robisz sobie tatuaż, co by przestawiał i gdzie by się znajdował?
Może nutkę na uchem, może jakiś znak na kostce, może jaskółkę na przedramieniu, może jakiś cytat. Szeroki wybór.

5. Jaki jest ostatni oglądany przez ciebie film?
Forrest Gump.

6. Jakiego sportu (drużyn, sportowców) fanką jesteś?
Skoki narciarskie moje życie!

7. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie, do jakiej epoki/lat byś się przeniosła?
Jakieś dwadzieścia lat wstecz, ewentualnie czasy drugiej wojny.

8. Udało Ci się spotkać jakiegoś idola? Kogo (jeszcze) chciałabyś zobaczyć?
Niestety nikogo :( One Direction najbardziej, wiadomo. Ale też Taylor Momsen, Florence, Ellen DeGenerees, Helenę Bonham Carter.

9. W czym najbardziej lubisz chodzić po domu w leniwe, wolne dni?W piżamce.

10. Jakie zwierzątko (niekoniecznie domowe) chciałabyś przygarnąć?
W sumie to żadne. Mogłabym chodzić np. na konie, albo na wieś jeździć do kotka, ale nie chciałabym zwierzątka w domu.



Uff, ciężko było. Uprzejmie dziękuję za wszystkie nominacje, miło mi, że Wam się podoba mój sposób tłumaczenia.

Teraz najgorsza część.


Nominuję:

Wiecie, wszystkie blogi, które czytam/czytałam są albo bardzo znane, albo ostatni post był dodany rok temu. Jak tylko mi się jakieś przypomną to od razu zrobię update, obiecuję!


Pytania do Was:

1. Oglądasz jakieś seriale? Jakie?
2. Czego szukasz w opowiadaniu?
3. Kim jako dziecko chciałeś zostać w przyszłości?
4. Co sądzisz o feministkach/osobach uprzedzonych do homoseksualistów? (do wyboru)
5. Jak wyobrażasz sobie swoje wymarzone urodziny?
6. Jesteś optymistą, realistą czy pesymistą?
7. Co byś zrobił, gdybyś zobaczył jak podczas pełni człowiek zamienia się w wilkołaka? (Jesteś sam w parku).
8. Jaki jest twój ulubiony outfit?
9. Ulubiony smak lodów :)
10. W jakim książkowym świecie najbardziej chciałbyś żyć?
11. Co według Ciebie znaczy "miłość"?


Rzuciłam Was trochę na głęboką wodę z tymi pytaniami :D 
Jeśli chcecie, to wciąż możecie mnie nominować (+20 do ego).

Adios!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz